空耳朵

情绪酿造的音乐酒吧
So:Lo - Kate Havnevik

So:Lo

独自一人      Kate Havnevik

I know it's late but I wanted to call

我知道现在已经太晚 但还是想打电话给你

No everything is fine

并非一切都好

There's nothing wrong

也没有发生什么

Just needed to talk

只是需要聊一聊

I hoped you would answer me this time

希望你这一次会回应我


Cos I'm so low

因为我现在太过低落

Everyone's speeding

每一个人都情绪高涨

but I'm still going slow

但我却仍在消沉

And i'm so low

并且我太过低落

Everyone glows

每个人都在发光

I see love affairs

我看到了爱 

Everywhere

无处不在

But no-one will do

但没人能给我 

But you

只有你


If we could speak

如果我们能谈谈

we could have a good row

我们能好好吵一架

which off course I'd win

当然我一定会赢

What I mean is I'm missing you now

我想说的是 我现在很想你

This freedom is wasted on me

这种自由都被我浪费掉了


Cos I'm so low

Everyone's speeding

but I'm still going slow

And i'm so low

Everyone glows

I see love affairs

Everywhere

But no-one will do

But you

1.kate havnevik 简直是独立女歌手里一颗明媚闪耀的星星 

2.众多编曲极佳 独特又多元化 融入各种元素

3.如果你是一颗颗星星 所有的光都会向你聚来


评论(2)

热度(633)